Egy szombat este margójára

Sziasztok!



Csak annyit mondanék: Fenébe! Rögtön ki is fejtem, miért.

Kezdem azzal, hogy körülbelül másfél hónapja meg volt a jegy az új Star Wars filmre, szóval délután elindultunk tesómmal, hogy jól megnézzük magunknak a filmet. A helyi plázához közeledvén megláttuk az adventi vásár standjait, viszont úgy döntöttünk, hogy most még nem sétálunk végig az utcán, majd a mozi után. Eddig nincs is gond. A bajok a mozizás után kezdődtek és ez általános az egész városra nézve.

Szóval körülbelül este fél kilenckor jöttünk ki a vetítőteremből és addigra a boltok 98%-át zárva találtuk. A maradék két százalék a könyvesbolt volt, ahova már korábban benéztem (lejjebb elmesélem). A vásáron található standok fele, ha nem kétharmada ugyancsak zárva volt, a forgalmat egyedül a forralt boros és ételes standok bonyolították. Igen, ez egy megyeszékhely belvárosa szombat este; dühítő, szánalmas és mint mondtam, Fenébe!

Azonban nem ez az egyedüli oka a szó használatának, ugyanis itt van a korábbi, vetítés előtti élmény. Igazán, egy könyvszerető számára veszélyes együttállás következett be, mert rendelkezésre állt az idő, a cég jóvoltából a könyvekre szánt keret sem a nullával volt egyenlő, az utunk pedig a könyvesbolt előtt vezetett. Benéztem hát és talán mondanom sem kell, hogy nem jöttem ki üres kézzel.



Az új szerzemények közül ez volt az első (na jó, a második), amit megtapogattam:





Ez pedig a harmadik:

Az első a Befejezetlen regék... volt, de az ára miatt sajnos még ott kellett hagynom a boltban.


Egy ajándék tőlem magamnak a sikeres nyelvvizsgáért, amit egy vállveregetés kísért.


Ezt nézzétek! Hát nem szépek így együtt?



A vasútállomáson összetalálkoztam a Viháncos duó-val, és mint kiderült, ők azon a Slam poetry esten játszottak, amire lényegében én is hivatalos lettem volna. Sajnos csak ennyire futotta az időnkből, mert nem csak az idő szaladt, hanem ők is... a vonatra... amit nem értek el.

Összességében jól éreztem magam és a kívánságlistámat is sikerült csökkentenem két kötettel.

(Kinek van eladó könyvespolca?)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések