Ez egy kicsit más lesz

Sziasztok!

Úgy gondoltam, hogy az csak jót tesz, ha rövidebb, de némileg gyakoribb történeteket, irományokat ékelek a "komolyabb" bejegyzések közé. Szóval most álljon itt a következő kis szösszenet, amit még a Merítés május havi kihívására rögtönöztem. Íme:

Elment az eszem!


Elment az eszem! Leírni a történteket, hogy akárki megtalálhassa?! Bárki, aki tud olvasni, láthatja a kézírásomon, hogy ez hiteles, általam írt beismerő vallomás!

Péntek volt. Az egész egy laza munka után legurított sörrel kezdődött. Az első a munkahelyi stressz levezetése miatt, a második a nyári délutáni hőség miatt, a harmadik… A harmadikra nincs mentségem. Egyik a másik után, az eredmény pedig nem maradt el. Haragudtam… A világra, a körülményekre, a csajomra, magamra, a szomszéd non-stop ugató kutyájára, mindenre! Egy haragos részegnél pedig nincs rosszabb!

Miután kipenderített a szekus a kocsmából, nem túl kulturált szavak kíséretében, összeszedtem magam a flaszterről és elindultam haza. A járda hullámzott, mintha Jézus vízen járós trükkjét utánoztam volna! A kirakat pedig… Az csak úgy ott termett előttem. A tégla sem tudom, hogy hogy a fenébe került a kezembe! Azt viszont tudom, hogy háromszor is neki kellett dobnom annak a nyomorult biztonsági üvegnek, mire betört!

A néma sziréna biztosan jelzett már a rendőrségnek, néhány perc és itt lesznek! Gyorsan kellett cselekednem! Nem akartam, de felkaptam egy nyakláncot és két gyűrűt, majd fogtam egy taxit és bealudtam a hátsó ülésen. Ez a jó a világ legnagyobb városában, hogy bármikor talál az ember fia közlekedési eszközt, ha részeg és a kutya nem kérdez semmit a címen kívül, ha eleget fizetsz.

Az egész út kiesett! felbotorkáltam a lakásomba vezető lépcsőn, bedőltem az ágyba úgy, ahogy voltam, koszosan, cipőstől, alvadt vérrel a homlokomon.
Másnap reggel vettem észre az ismeretlen ékszereket a padlón az ágyam mellett. Már mindenre emlékeztem, miközben lezuhanyoztam.

Szakemberhez kéne fordulnom… Ez így nem mehet tovább! Mindenek előtt vissza kell vinnem az ékszereket, aztán kell meglátogatnom egy orvost!

Talán könnyebb lesz, ha kiírom magamból a dolgot! Egy próbát mindenképp megér.

Elment az eszem!...



Mint mindegyik írásomhoz, ehhez is várom a hozzászólásokat. Örömmel veszem az építő jellegű kritikát.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések