Új év, új lehetőségek

Sziasztok!



Mindenek előtt Boldogságos Újat kívánok minden kedves olvasómnak. Remélem mindegyikőtöknek jól indult az esztendő.

Az utolsó pillanatban jött a lehetőség, szóval mégsem kellett itthon, egyedül szilvesztereznem, amiből úgyis alvás lett volna.
Egy zenés-táncos mulatságon vettem részt gyerekkori cimborámmal, akivel később, újév napján bizniszeltünk egy kicsit, amiről képek is készültek.

Először is hozott egy olyan könyvet, amit már rég terveztem elolvasni és személyes szégyen, hogy eddig még nem tettem meg.
Elmondása szerint nem tetszett neki a könyv, az angol humor, ezt bizonyítja a kötet felénél lévő papírfecni.

Negyvenkettő.
Ezt a hiányosságot ideje pótolnom.


A következő adag újév napján került hozzám, ugyancsak kölcsön:



Korábban már volt szerencsém olvasni mind a négy kötetet, és most ismét nálam vannak. Sorba kell állítanom őket, de egyre nagyobb az a várólista. #Oly sok a könyv, és oly kevés az idő.#


Került hozzám még egy kötet, azonban ez már nem kölcsön. Azt mondják, hogy újév napján nem szabad költekezni, mert akkor elfolyik a pénz a háztól és amilyen az év első napja, az lesz jellemző az egész évre. Igaz, hogy én pénzt adtam ki a kezemből, azonban azért, hogy csökkentsem a kívánságlistámat egy nagyon vágyott könyvpéldénnyal.


Tehát ezt az analógiát követve én mire számíthatok? Nézzétek csak, hogy bele illik a környezetébe!


Ha csak azt nézzük, hogy hat kötet került hozzám az év első napján, akkor elég erős évnek nézek elébe.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések