KIP gála beszámoló

Sziasztok!


Az egyik szemem sír, a másik…


… nos, részben az is.

Először is jöjjön a részleges nevetés oka:


Lezárult a Kétfülű Irodalmi Pályázat, megtörtént a gála, ahol megkaptam a választott ajándékomat, egy hímzett borítójú füzetet. Nagyon szép munka, bizonyára sok energia fekszik benne. Ezúton is köszönöm a készítőknek. :)

Továbbá egy emléklap is járt a siker mellé, íme:



Aztán következett a műsor. Ráhangolódásként a zenészek egy, a novellámhoz illő számot/dalt adtak elő (ének nélkül, persze), utána pedig élőben hangzott el a történet, egyenesen Szilvi szájából. Meglepődtem, hogy az enyém lett először előadva és jó érzés volt más hangján hallani a történetet, utána pedig megkapni a tapsot, hiába csak egy megszokott, üres gesztus.



A sírás oka pedig, hogy elmesélve lett, nem felolvasva, ezért a történetem apró finomságai vesztek oda. Azok az apróságok, amiket én elég jónak gondoltam ahhoz, hogy megszínesítse, élvezhetővé tegye azt a rövidke novellát.


Terveim szerint hamarosan közzé fogom tenni A beavatás-t, ami az 5. helyet érte el a 15 induló pályamű közül.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések