Nyelvvizsga és Írósimogató

Sziasztok!


Megtörtént, végre vége, már csak az eredményre kell várnom vagy három hetet és persze reménykedem, hogy elsőre sikerült megugranom a lécet, mert se a májam, se a pénztárcám nem röhögne, ha újra kéne vizsgáznom.

Reggel 8:30-ra kellett a suliba érni, ahol a vizsgát rendezték, én pedig a városba értem néhány perccel reggel 6 óra után, szóval bele fért, hogy még a parton fotózzak kicsit, aztán meg, hogy eltévedjek odafelé. 




Azért a sötét, kihalt város inspirálóan hatott rám. Ugyan nem Pentar és csak néhány címszó, amit lejegyeztem, de tegnap megihletődtem egy novellára.



A szavak pedig álljanak itt nektek:
tópart, gyenge eső, hideg, szél, kihalt város, sötét, hunyorgó utcai lámpák, távolról jövő sikítás, kutyaugatás, fagyos szürkület, lassú ébredés, színekkel megtelő világ.

Bennetek mit mozdítanak meg?


Délután pedig irány Buda és az 1. Írósimogató találkozó, ahol sok jó szakmabeli emberrel és baráttal találkoztam. Nem mellesleg átvettem a nyeremény dedikált könyvemet is (ez úton még egyszer nagyon köszönöm Robinnak a kedves szavakat). Sajnos a tömegközlekedés jócskán kibabrált velem... ismét... Röviden, a fél órás út nagyjából másfél órába került... (és emberek ezért a szolgáltatásért fizetnek!).


Következő szombaton ismét ÍBO találkozó, ahol a téma a krimi lesz (Szóval megyek és jól megöl(el)ek mindenkit!), gyertek a Magvető café-ba, legyünk minél többen!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések