1. Születésnap.

Sziasztok!



Örömmel jelentem, hogy pont a mai napon lett egy éves a World of Cleaveland blog.

Ezalatt az egy év alatt sok minden történt, vagy ahogy apám szokta mondani “Sok víz lefolyt a Dunán.” Elsőként "wix" oldalként látta meg a digitális napfényt, azután volt még egy állomás, mielőtt a blogger öblében kötöttem volna ki, de ha agyoncsapnak sem tudom felidézni, hogy melyik volt ez az oldal.

Elkezdtem megtalálni önmagam, lelkileg fejlődtem és még mindig hiszem, hogy minden úgy történt/történik, ahogy annak kell. Bármilyen furcsa, vagy szokatlan is az érintetteknek, nincs bennem harag egyikük iránt sem, sőt, hálás vagyok; köszönök mindent, amivel több lettem miattuk.

Ennek a tizenkét hónapnak a nagy része láthatatlanul, azonban nem eredménytelenül múlt el. Versek, különböző novellák, történetek születtek ezidő alatt, amik mit sem érnének nélkületek, olvasók nélkül, akik a világ minden tájáról látogatjátok a blogot. Nézzétek milyen sokan vagytok!







Most pedig eljött az ideje, hogy bemutassam nektek ezt:





Ezután ezt a logót fogom használni mindenhol, ez jelent majd engem. Mit szóltok hozzá?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések