A Könyvfesztiválról

Sziasztok!


Lassan a Könyvfesztivál utórengései is elhalnak, ezért még épp időben lovagolnám meg a csituló hullámokat…


… vagyis nem, mivel mindenki élménybeszámol, vagy a beszerzett könyvekről ír, én pedig leszek annyira deszkából kiálló szeg, hogy ne a szerzeményeimmel és a ‘fesztes élményeimmel dicsekedjek. Igen, én is jártam a Millenárison, nagyszerűen éreztem magam, hála Hollótoll, Emilly Palton, Robin O'Wrightly, és a többi, az IK standjánál álló, ülő, beszélgető író társaságának, Anna, a Lap lap után bloggerinájának, és mindenki másnak is, akit nem említettem név szerint. Köszönetem kinek-kinek neme szerint.

De, hogy akkor miről is lesz szó, kérdezhetitek, és hát mi másról is beszélhetnénk, mint (a h...lygombáról) arról a csomagról, amit épp tegnap vettem át a foxpost automatából.

Íme:

Kitaláljátok, hogy mi van benne?

Hadd segítsek. Kinyitva talán egyszerűbb lesz.


“Most már látszik a szentem. Igen, ez egy könyv lesz, de hé! Ez a hátulja! Fordítsd már meg, mi is látni akarjuk!” - kiálthattok fel néhányan teljesen jogosan.


Tessék, (lássék), a könyv:



Gyönyörű ez a kiadás, ez már a borítóról is látszik, és az illusztrációk sokat tesznek hozzá a mű értékéhez, a részletes kommentárról nem is beszélve. Sajnos még csak belelapoztam, mielőtt fölkerült a polcra (most épp mást olvasok egy plecsniért), de hamar sort fogok rá keríteni.

Az első, ami keresztülhúzta a számításaimat, az a helyhiány, amivel a polcom küzd, ugyanis már az alsón is meg kellett kezdenem a második sort. Elfér ugyan, de nem szép, és a hátsó könyvsor nem látszik tőle. Tudom, mert fölötte már a második sor is betelt, ezért a könyvjelzőknek egy szinttel lejjebb kellett költözniük.




Tehát a könyv méretei. Mint azt a lentebbi képeken is látjátok, egy kicsivel kisebb, mint a többi keménykötésű kötet, viszont cserébe szélesebb is, ezért nem kerülhetett az eredetileg kinézett helyre. Igaz, részben keretbe foglalta volna a gyűjteményt, de hát kilógott a sorból.
Ezért került oda, ahova.



Végül megtaláltam a helyét:


Épül, szépül, és már elfoglalja a polc egyik felét, de hol van ez még a véglegestől?!

A végére azért néhány könyvfesztes szerzemény mégis csak elfér (kommentár nélkül):




1 megjegyzés:

  1. Kedves Carlow!

    Szép kis gyűjtemény ez a polc! Mostanra már elolvastad? Vagy még mindig ott csücsül az újrarendezett pulpituson?
    Remélem hamarosan kézbe veszed, mert tényleg nagyon szép. A többi kötet is nagyon tetszetős kiadásban van meg, gratulálok.

    További jó olvasást, gyűjtögetést! (Szerezd meg hát mind)

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések