Trónok harca Book Tag

Sziasztok!

Útjára indítok egy új, manapság oly' népszerű bejegyzés sorozatot. Szóval megosztom veletek az ilyen irányú írásaimat is. :)


Köszönöm @Levandra-nak a kihívást, örömmel teljesítem.

1. „Mi nem vetünk.” – Egy könyv, amit nem lennél hajlandó megvenni.
Hogy mit nem vennék meg soha? Jó kérdés... Egyrészt soha ne mondd, hogy soha, másrészt pedig eléggé bekorlátozza a megvásárolandó könyv ára.
2. „Tűz és vér.” – Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőled.
Legutóbb Ernest Cline: Ready Player One-ja volt nagy hatással rám, utána konkrétan hetekig azt sem tudtam, hogy mi van velem.
3. „Közeleg a tél.” – A kedvenc téli olvasmányod.
Ehhez az idézethez méltó a Sárkányok tánca.
4. „Család. Kötelesség. Becsület.” – Egy könyv szoros családi kötelékekről.
Paolo Bacigalupi: Hajóbontók. Ifjúsági könyv, de annyira olvastatta magát, hogy szerintem tőlem nagyon szokatlan módon három nap alatt kivégeztem.
5. „Erőssé növünk.” – Egy könyv, amihez nem fűztél nagy reményeket, de miután elolvastad, meglepően tetszett.
Ez egy nehéz kérdés, csak az ellenkezőjére tudnék most példát mondani. Bár, talán Wesley Chu: Időrabló-ját tudnám mondani, de igazából nem tudtam, hogy mit várjak attól a könyvtől.
6. „Miénk a harag.” – Egy könyv, amitől dühös lettél.
Általában kőhöz hasonlatos érzelmekkel állok neki egy könyv olvasásának és nem is tudnék mos olyat mondani, amitől dühös lettem. Meg szoktam válogatni az olvasmányaimat.
7. „Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik.” – Egy könyv, amit megingathatatlanul szeretsz.
Ez nagyon egyszerű! Az Ős, a nagybetűs Fantasy, a Gyűrűk ura.
8. „Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát.” – Egy könyv, aminek úgy érzed, adósa vagy.
Adósa egy könyvnek? Haha! Inkább én is csatlakozom azok közé, akik hálásak, hogy megírtak egy könyvet és talán mondhatom, a Végjáték 2-4-ig Orson Scott Card-tól.
+1. Helyesen a Lannister ház jelmondata: "Halld üvöltésem!" - Egy könyv, amitől ordítani tudtam volna.
Nem ordítottam még könyvtől, viszont volt néhány, amiben nagyot csalódtam. Ilyen volt Ted Chiang: Életed története, és Anne Aguirre (akinek mindig puskáznom kell a nevét): Menedék.


1. Melyik karaktert szeretnéd a Trónok harca nyerteseként látni, azaz ki üljön a végén a Vastrónon?
Hmm. Tyrion Lannister… volt a jelöltem nagyon sokáig, mert ő Westeros legnagyobb arca, mellé okos. Viszont a 7. évadzáró elbizonytalanított, hogy jó lenne-e. Igazából hagyják már a fenébe és törődjenek a Más-okkal!
2. Szerinted melyik karakter fog a sorozat végéig élve maradni, és ki fog időközben meghalni? Kit szeretnél továbbra is élve látni?
Idézném Sol-t, akivel teljes mértékben egyetértek: “Tyrion! Komolyan, a legzseniálisabb szereplő az egész sorozatban! Szívem szerint a Vastrónra is szívesen ültetném, de szerintem ahhoz még... ööö... kicsi... És hogy ki fog meghalni? Valar Morghulis!”
Ennél szebben én sem írhattam volna.


1. Nyernél, vagy meghalnál?
Ha a hatalmasok játszmájában játszol, nyersz, vagy meghalsz. Én szerintem meghalnék, de nem azért, mert a trónra törnék, hanem mert megcsúsznék egy hegyoldalon barangolás közben és kitörném a nyakam.
2. Melyik házba tartozol?
Abba a házba, ahol pattog a tűz a kandallóban és jó meleg van. :)

„Az oroszlánt sem érdekli, hogy mit gondolnak róla a birkák!”
„Az éj sötét, és tele van iszonyattal.”
„A hatalom az hatalom!”

Köszi, hogy elolvastátok!















Carlow Cleaveland

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések