Megtörtént! - Kelet tábor & moly találkozó

Sziasztok!


Megtörtént, megvolt az első Budapesti moly találkozóm. Nagyon élveztem, még, ha kevesen voltunk is. Egy idős hölgy elhozta a festményeit, amikhez versek is születtek. Aztán a képek, mert nem csak festmények voltak. A képeknek történetük van, amit versekkel egészítettek ki, amik mind, mind elindítottak bennem valamit.

Mégis, a legjobb a társaság volt a legélvezetesebb. Amint különböző emberek, sorsok, tapasztalatok találkoznak és mindezt összeköti a művészetek iránti szeretet.
A beszélgetések nem voltak feszültek, erőltetettek, mint, ahogy számítottam rá. Viszont hasznos volt. Azért is, mert megtudtunk egymásról dolgokat, ahogy én is rájöttem, hogy még mindig elég tudatlan vagyok az íráshoz. A saját történetemet (mondjon bárki bármit), egy gyenge próbálkozásnak látom. Ezért is kell még sokat olvasnom, anyagot gyűjtenem és egy új történetbe kezdenem.

De vissza a Kelet tábor utolsó napjához. Örülök minden egyes ma megismert embernek, jól esett, hogy ha ki is lógtam közületek, nem éreztettétek.
Köszönöm Timinek a szervezést. Ügyes volt! ;)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések