[Útkeresés]

[Útkeresés]


Mindenség, mondd, mi az én ajándékom a Világnak?
Búsulok, hervadok, de ne tarts virágnak.
Én magam vagyok a hozzájárulás az élethez.
Az életem, s gondolataim bővítik az éneket.


Mindenség, mondd, miben vagyok tehetséges?
Talán az írásban, az egyáltalán lehetséges?
Útkeresés, kérdések, kíváncsiság és ismeretlen.
Nem vagyok én már túl idős ezekhez?
Esetleg fiatal? Múltat idézni ki akar?


Nem korai még megírni a memoárt?
Harminc plusznál visszatekinteni?
Az eddig történteket mind megnézni,
S a feltörő emlékeket papírra vetni?


Csupa kérdés ez a vers,
Mert kérdés az Élet is.
Mi lehet még, mit adsz?
“Csupa leckét, személyest.
Elfogadod, mit kapsz?”

(2023.01.15)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Akikért érdemes csinálni:

Keresés

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete

A Kéziratok Szerkesztésének Művészete A kéziratok szerkesztése, bár gyakran háttérbe szorul a kreatív folyamatban, elengedhetetlen lépése a ...

Népszerű bejegyzések